Блог

Модні джинси та їх історія
На сьогоднішній день джинси стали настільки затребувані, що напевно в гардеробі кожної модниці можна знайти кілька пар різних моделей і кольорів. Звідки ж взагалі виникли джинси, і кого нам варто дякувати за їх існування?

У 1853 році на кораблі в Америку плив молодий хлопець Леві Страусс, батько якого був кравцем. Багаж його був не великий - рулон грубої коричневої тканини (парусину). Діставшись до місця призначення, на рудниках він став пропонувати всім бажаючим пошиття наметів. При цьому він зауважив настільки великий попит на "добротні штани". Ніколи раніше він не шив сам, але нужда змусила його пошити такі штани і продавати їх за 1,5 долара.

Клієнти шикувалися в черги, так як такі щільні штани користувалися великим попитом і популярністю. Через рік Леві Страусс відкрив невелику майстерню, в якій великими партіями виготовляли міцні штани для робочих золотодобувних копалень Каліфорнії.

Леві виявився не тільки відмінним кравцем, але і продуманим маркетологом, який намагався просувати і розвивати свій бренд. Він сам їздив до містечка золотошукачів, демонстрував їм свої моделі, знімав мірки, приймав замовлення і пропозиції щодо модернізації.

Завдяки зауважень золотошукачів, з часом на штанях з'явилися глибокі передні і задні кишені, петлі для ременя, ознаки подвійна відстрочка, і заклепками на кишенях, для того що б вони не отвисали. Тобто вже у той час штани нагадували сучасні джинси.

Однак, джинси мають синій колір? Такими стали штани, коли у Леві закінчилася парусина. Він почав активно використовувати щільну бавовняну тканину, яку виробляли у Франції, в Німі. Саме звідси і пішла назва тканини - denim (de Nimes — з Нима).

Цю тканину йому доставляли з італійського порту, тому на мішках з товаром писалося місце відправлення «Genoese», яке звичайними американцями читалося як "Джинсовик". Тому сьогодні йдуть суперечки про те, яка країна вважається батьківщиною джинсів: Італія, Франція чи Америка.

Відомі факти застосування даної тканини для пошиття одягу у різних містах, проте запатентував вперше джинси Леві Страусс в 1873 році в Америці, які позиціонували як "робочі комбінезони без бретелей з кишенями для грошей, ножа і наручних годинників".

З року в рік популярність джинсів зростала, а в період коли копальні Сан-Франциско вичерпалися і часи золотошукачів канули в століття, інтерес до джинсів підігрів Голлівуд в своїх фільмах, в яких ковбой - романтик завжди поставав перед коханою в синіх джинсах. З того часу, джинси перестали сприймати як робочий одяг.

У період участі Америки у Другій Світовій війні джинси перестали бути просто модним і стильним одягом, їх стали продавати тим, хто брав участь у військових діях. У підсумку такі брюки стали свого роду уніформою американської армії, носити яку було і престижно і зручно.

Джинсовиковий бум припав на шістдесяті роки двадцятого століття. Саме в цей період багато модельєри проявили інтерес до даного матеріалу і почали активно шити з нього не тільки джинси, але і спідниці, сорочки, плащі, куртки та взуття. У цей же період джинси стали дуже популярні серед хіпі, які вдосконалили їх, додавши стрази, нашивки та бісер.

Така "народна" мода надихнула виробників і вони стали вигадати способи прикраси джинсів. Можна сказати, що модельєри отримали велике нове поле для реалізації творчих фантазій.

Фасон пятикарманных джинсів, який був придуманий Леві Страуссом близько ста років відійшов на другий план. Виробники активно експериментували не тільки з фасоном штанів, але і звичайно ж з тканиною: її протирали до підстави, вимочували в кислоті, різали тупими ножицями, вибілювали різні області, навіть пробували розстрілювати з рушниці. Всі "тортури" джинси змушені були терпіти заради втілення ідей провідних дизайнерів світу, таких як Карл Лагерфельд, Олександр Маккуїн, Жан - Поль Готьє.

Крім цього, джинс стали фарбувати в різні кольори і застосовувати для прострочки різнокольорові нитки. Творча фантазія модельєрів стала безмежна. Дуже модно мати в гардеробі декілька різноманітних моделей джинсів на різні випадки. Поступово виділилось напрям "жіночі джинси" та "підліткові джинси", чого раніше не спостерігалося.

В СРСР вперше про джинсах дізналися !957 році на Всесвітньому фестивалі студентів та молоді. Джинсовик джинси чоловічі та жіночі буквально відразу завоювали серця молоді, і ті готові були віддати останнє, аби мати в гардеробі стильні і модні джинси.

на щастя, сьогодні Ви можете купити джинси чоловічі та купити джинси жіночі за оптовими цінами в мережі магазинів "Джинсовик", які розташувалися біля метро Дарниця, метро Академмістечко і метро Житомирська.

НОВИЙ магазин "Джинсовик" чоловічий одяг | Метро Лісова

Чоловічий та жіночий одяг | Метро Академмістечко: (063) 815 59 23

Магазин "Джинсовик" чоловічий одяг | Метро Дарниця

Studio Dvigok